18. marca 2014

Nácvik písania

"Maminka, dostala som dvojku!"
"Dvojku? Veď vy ešte nedostávate známky. A z čoho?"
"No, nedostala som smajlíka z písania."

Hneď som vedela z čoho. Robí chyby pri prepisovaní z tlačeného písma na písané. A aj som sa potešila. Niečo takéto som potrebovala. Veľmi rada sa modlí, ale nebola som si istá, či aj rozumie tomu, čo hovorí. Dám jej na precvičenie písania prepísať Otče náš a pri tom jej môžem vysvetliť všetko, čomu nebude rozumieť.

Vyrobila som jej "písanku" s predtlačenou modlitbou. 


Páčilo sa jej to.


Aj prváckym písaným písmom sa jej do riadku zmestilo všetko.


Písanky s modlitbami sa dajú stiahnuť:

Prázdny hárok 511 s pomocnými linajkami na ďalšie modlitby.

Mami, vyrobíš mi aj Anjel Boží?
Samozrejme, že vyrobím.

Anjel Boží 1. strana
Anjel Boží 2. strana

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára