4. septembra 2014

Prázdninové písané písmo

V škole sa deti učia písať klasickým písaným písmom. Existuje aj alternatíva - písmo comenia script. Na našej škole sa neučí. Ja by som chcela, aby sa podobné písané písmo naučili. Hneď ako prekročia hranice Slovenska, bude sa im to hodiť. Klasické písané písmo nevedia ľudia vo svete bežne prečítať. A aj lektorka z angličtiny píše na tabuľu "tlačeným".
Cez prázdniny som im dovolila písať takýmto písmom.


Toto je fotografia nášho cvičného zošita. Je to vytlačená strana z Frozen-Themed ABC pack od FrugalHomeschoolFamily. Aby som niekoho nepomýlila: nie je to comenia script. Vytlačila som vzory pre všetky písmená a dala som ich do heavy duty euroobalov.

Pre škôlkarov som vybrala ľahšiu verziu. Keď sú strany v euroobale, dá sa na ne písať fixkami na tabuľu. Potom zotrieť obrúskom a môžu začať odznova.


Všetkým sa toto písmo zdalo ľahké. Niektorí odmietli si ho nacvičiť, že to vedia aj bez toho. A takto to dopadlo:


Všetky áčka zle, všetky účka zle. Možno to nebude až také jednoduché!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára